۱۳۹۲ تیر ۲۲, شنبه

تاکید نمایندگان ولی فقیه بر ادامه نقشه راه

یکشنبه 23 تیر تاکید نمایندگان ولی فقیه بر ادامه نقشه راه
زینت میرهاشمی
خط و نشان کشیدنهای مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه و سخن پراکنی شریعتمداری نماینده ولی فقیه در کیهان، در روز شنبه 22 تیر، واکنشی در برابر وضعیت بحرانی رژیم در برابر مطالبات پایه ای مردم است.
پاسدار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه روز شنبه 22 تیر، با مجرم شمردن موسوی و کروبی ، رفع حصر از آنان و آزادی زندانیان سیاسی را «فرصت طلبی» به حساب آورد. وی بر نمایشی بودن نقش رئیس جمهور تاکید کرد و آزادی زندانیان سیاسی و رفع حَصر از موسوی و کروبی را در حیطه اختیار روحانی ندانست. تذکر وی به اضافه موضع گیریهای باندهای حکومتی در رابطه با روی کار آمد روحانی، نشان دهنده برجسته بودن باورهای مردم بر تغییر و عدم پذیرش رژیم ولایت فقیه است. اگر این حرف جوانی که از میان رای دهندگان به روحانی فقط 5 درصد خواسته «آزادی و سیاسی» داشتند درست باشد، در این صورت چه نیازی است که پایوران رژیم در برابر این تعداد اندک به هراس افتاده و طرح آن را مترادف نوشیدن جامهای زهر پیاپی از طرف ولی فقیه به حساب آورند.
شریعتمداری مدیر مسئول کیهان روز شنبه 22 تیر، واکنشهای باندهای حکومتی را به «هارت و پورت» تشبیه کرد و مدعی شد که هیچ خطری نظام را تهدید نمی کند. وی با تاکید بر جایگاه رهبری و همه کاره بودن ولی فقیه در جمهوری اسلامی، بر بی اهمیت بودن جایگاه ریاست جمهوری صحه گذاشت و گفت:«برخیها طوری حرف می زنند که انگار اتفاقی افتاده است». شریعتمداری همچنین طرح نظریه جدایی دین از سیاست را بی اهمیت دانست. همین نکته در حرفهای نماینده ولی فقیه در روزنامه کیهان نشان دهنده گسترده بودن خواست جدایی دین از دولت در میان مردم ایران است. کشمکش و جدال بین باندهای حکومتی برای تقسیم قدرت و ثروت است. در حالی که مردم به دنبال تحقق خواسته های پایه ای خود به شمول جدایی دین از دولت هستند.
فراسوی خبر ...نقل از سایت های ایران نبرد و جنگ خبر ...یکشنبه 23 تیر...زینت میر هاشمی‏
http://www.jonge-khabar.com/news/articled.php?id=3010

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر